12 augusti 2011

Kläder!

Vilken underbar morgon! Jag bara älskar känslan av att hösten närmar sig, jag tror dock att även sommar värmen kommer slå tillbaka minst en gång innan det verkligen är höst ute! Hösten är min favorit årstid (om jag måste välja, jag gillar alla årstider nästan lika mycket, alla har sin charm!!), jag gillar den friska luften, löven i alla fina färger mm!

Jag går runt med en tjocktröja, borde nästan leta fram mina sockor oxå, så kyligt tycker jag att det är!

Vi brukar nästan alltid sova med alla fönster öppna, men de har inte gått dom senaste nätterna!






Adina har långärmat på sig, de va ett tag sedan!





Douglas tycker det är roligt att leka under tvättställningen!


Juste på tal om höst så måste jag hitta ett par stövlar och regn byxor...!
Har varit sugen på ett par Hunter stövlar länge nu!







Ett par rosa hade varit häftigt, men jag tror att skulle jag stå i butiken och få välja färg hade jag valt svarta lr mörkgröna trotts allt!







Under tiden jag gjort inlägget har vi förflyttat oss från vardagsrummet till köket!

Ha en kanonbra fredag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar